Bowling Anděl

03.11.2008 17:00

 

BOWLING ANDĚL – pondělí 3.11.2008

 

EQUINOXE BOWLING CENTRE – OC Nový Smíchov – 2. patro

 

Účastníci: Myška, Syslík, Chami, Žífa, Kůň, Kobylka, Morčátko, Vlk, Žabka, Méďa

 

Myška objednala jednu dráhu na 2 hodinky v oblíbeném bowlingovém centru na Andělu od 18:00. Scházet se měli mezi 17 a 18 hodinou.

 

Myška se Syslíkem se sešly už před pátou hodinou. Měla s nimi být i Lachtánek, ale nakonec musela bohužel zůstat déle v práci, tak alespoň všechna zvířátka nechala pozdravovat.

 

Bylo za tři minuty šest a dorazil Kůň s Kobylkou, hned za nimi Žífa a Chami. Tak to bylo výborné načasování Dorazili přesně akorát – tak šup, šup pro boty a nastavit „kompjútr“, ať neutíká zbytečně čas.

 

Chami: „Já nebudu hrát.“

Kůň: „No jo – to kvůli těm 30 Kč za dráhu, co?!“

Chami: „No tak já si teda jednu hru zahraju, aby to nevypadalo, že jsem škrt!“

 

První hra probíhala na vysoké úrovni…

Syslík: „No mě bowling moc nebaví, protože mi nejde“

Myška: „To mě baví, mě docela jde.“

 

 

To se projevilo právě při první hře… Syslík bojovala o první místo, Myška taky – ovšem od konce. Ale vůbec jí to nevadilo… Bojovala o poslední místo s Chamim – ten z toho byl značně zpruzelý – „Já jsem stejně nechtěl hrát“

Mezitím dorazila Morčátko a Vlk.

 

Chami: „Další hru už nehraju…“

Kůň: „Už tam seš napsanej“

Chami: „No já už jsem přezutej, takže nehraju!“

„On se bojí, že by se ukázalo, že to nebyla výjimka a že bowling vážně neumí…!“

Chami: „Naopak – abych vás nepřeválcoval – já totiž normálně hraju úplně jinak – jako profík“

„No vypadalo to skoro profesionálně…

„Navíc už stejně musím jít“

Chami i Žífa jen co přišli, tak už zase spěchali pryč… Tak ještě společnou fotku…

„Poprosíme slečnu servírku“

Syslík: „Slečno, můžeme Vás poprosit o fotku?“

„Chudák se asi lekla, to vypadalo, že chceš její fotku

Slečna to nakonec pochopila, takže fotka byla KRÁSNÁ , Žífa přitom stihnul i telefonovat.

 

 

Další hra už byla o něco lepší.

„Teda Myško, ty ses nějak rozjela!“ „No už bylo na čase !“

 

Koník i přesto že si držel vedoucí místo, nebyl spokojený…

Morčátko: „To jsou ty nejlepší – ty nebudou spojený nikdy…“

„TY NÁ…“

„Co?“

„NÁ…ROČNEJ ČLOVĚČE!“

„Já už myslela, že řekneš TY NÁNO

 

 

Vlk krásně trefoval žlábky – nejdřív jeden, pak druhý… takže ho Myška pasovala na KANÁLNÍKA

Zvířátka se výborně bavila. Během hry dorazila Žabka. Syslík všechno dokumentovala – ze všech možných úhlů.

 

Kobylka: „My jsme byli na squashi, tak jsem vyhrála – tak je teď Marťa naštvanej“

Morče: „Hele tohle je společenská hra – a my jsme tě na tom squashi neporazili…“

 

Hráli, hráli až se obehráli…

Tak už jenom chviličku – to nestihneme dohrát – tak rychle – ať toho stihneme co nejvíc…

„Nepózuj a hraj!“

„Já na to přes ty blesky nevidim

 

Už se na ně tlačila další VEEEELKÁ skupina, takže si sbalili fidlátka a přesunuli se ke stolu. A jelikož si měli co povídat, tak povídali…

„… má ho tam…“ (Vlk) – no ještě, aby ne

 

Žabka s Kobylkou si šli zahrát fotbálek.

 

A potom přišel HŘEB VEČERA – utajená návštěva – MÉĎA.

 

Vlk: „Bude vám vadit, když si zakouřim…?“

„Jo, jdi si na záchod! Hele, jděte si kouřit na záchod!“

 

Syslíku, ty ses zapomněla přezout, viď?! Že se nestydíš, takže jim tu krást boty…“ „No moment – ty jsou moje“

 

Debata zabloudila k Mrožíkovi – také měl dorazit a nakonec nepřišel, tak mu Myška volala… „Je doma, přišel pozdě z práce, tak odpočívá…“

„Ani neví o co PRISEL, když tu s námi NEBYL“

 

Potom zavzpomínali na sklípek – Morčátko se pochlubila, že už vypila všechny zásoby vína ze sklípku – 5 kanystrů!

 

Syslík vyprávěla historky ze soustředění… … 19 kluků bylo se Syslíkem v sauně a 20 se jich zamilovalo… „Nech jí mluvit!!!“

 

Zjistilo se, že Kobylka je pička neboli piják.

 

Vlk vytáhl doutník a to bylo něco pro Žabku a Méďu…

Syslíkovi se to vůbec nelíbilo, takže dělala ventilátor

 

Jelikož hodiny pokročily, zvířátka se rozhodla vydat se k domovu. Ještě před odchodem si Syslík vyměnila svetr a vestičku s Koníkovým svetrem a koženou bundou – MOOOC JIM TO SLUŠELO!!!

Proběhlo nemilé loučení A JE TO!

 

Další hra už byla o něco lepší.

„Teda Myško, ty ses nějak rozjela!“ „No už bylo na čase !“

 

Koník i přesto že si držel vedoucí místo, nebyl spokojený…

Morčátko: „To jsou ty nejlepší – ty nebudou spojený nikdy…“

„TY NÁ…“

„Co?“

„NÁ…ROČNEJ ČLOVĚČE!“

„Já už myslela, že řekneš TY NÁNO

 

Vlk krásně trefoval žlábky – nejdřív jeden, pak druhý… takže ho Myška pasovala na KANÁLNÍKA

Zvířátka se výborně bavila. Během hry dorazila Žabka. Syslík všechno dokumentovala – ze všech možných úhlů.

 

Kobylka: „My jsme byli na squashi, tak jsem vyhrála – tak je teď Marťa naštvanej“

Morče: „Hele tohle je společenská hra – a my jsme tě na tom squashi neporazili…“

 

Hráli, hráli až se obehráli…

Tak už jenom chviličku – to nestihneme dohrát – tak rychle – ať toho stihneme co nejvíc…

„Nepózuj a hraj!“

„Já na to přes ty blesky nevidim

 

Už se na ně tlačila další VEEEELKÁ skupina, takže si sbalili fidlátka a přesunuli se ke stolu. A jelikož si měli co povídat, tak povídali…

„… má ho tam…“ (Vlk) – no ještě, aby ne

 

Žabka s Kobylkou si šli zahrát fotbálek.

 

A potom přišel HŘEB VEČERA – utajená návštěva – MÉĎA.

 

Vlk: „Bude vám vadit, když si zakouřim…?“

„Jo, jdi si na záchod! Hele, jděte si kouřit na záchod!“

 

Syslíku, ty ses zapomněla přezout, viď?! Že se nestydíš, takže jim tu krást boty…“ „No moment – ty jsou moje“

 

Debata zabloudila k Mrožíkovi – také měl dorazit a nakonec nepřišel, tak mu Myška volala… „Je doma, přišel pozdě z práce, tak odpočívá…“

„Ani neví o co PRISEL, když tu s námi NEBYL“

 

Potom zavzpomínali na sklípek – Morčátko se pochlubila, že už vypila všechny zásoby vína ze sklípku – 5 kanystrů!

 

Syslík vyprávěla historky ze soustředění… … 19 kluků bylo se Syslíkem v sauně a 20 se jich zamilovalo… „Nech jí mluvit!!!“

 

Zjistilo se, že Kobylka je pička neboli piják.

 

Vlk vytáhl doutník a to bylo něco pro Žabku a Méďu…

Syslíkovi se to vůbec nelíbilo, takže dělala ventilátor

 

Jelikož hodiny pokročily, zvířátka se rozhodla vydat se k domovu. Ještě před odchodem si Syslík vyměnila svetr a vestičku s Koníkovým svetrem a koženou bundou – MOOOC JIM TO SLUŠELO!!!

Proběhlo nemilé loučení A JE TO!